Партнери

Проєкт реалізується за фінансової підтримки Українського культурного фонду.

Партнерами проєкту є громадська організація “Культурні географії” та ініціатива “Дитячі географії”; Київський Міжнародний Інститут Соціології; Центр Прикладної Антропології.

Громадська організація “Культурні географії” заснована в 2015 році. Діяльність організації спрямована на підтримку культурної різноманітності й посилення історичної та суспільної ідентичності громадян. Організація ініціює та проводить проєкти у різних куточках України, а також закордоном, залучаючи до участі людей різного віку та соціального профілю методами мистецтва, участі та діалогу.

“Дитячі географії”— ініціатива, з якої почалась діяльність ГО “Культурні географії”. Проєкт створений для взаємодії з дітьми та молоддю з метою розвитку відчуття присутності у міському просторі та включеності дітей у міські процеси, використовуючи крос-дисциплінарні освітні, мистецькі та дослідницькі методи та підходи. Учасниці ініціативи розпочали роботу напряму у 2015 році проведенням літнього урбан-табору для дітей “Маленьке місто, велике місто” та створенням урбан-гри “Гра районів”, й впродовж наступних років розробили та провели унікальні програми для дітей разом з фестивалем 86, Docudays UA, IZone, Код міста та іншими організаціями в багатьох містах України.

Київський міжнародний інститут соціології (ТОВ КМІС) спеціалізується на підготовці та проведенні соціологічних досліджень та діє як аналітичний центр з 1990 року. КМІС входить до провідних дослідницьких асоціацій, зокрема, Соціологічної асоціації України (САУ), Української Асоціації Маркетингу (УАМ), Європейського товариства дослідження громадської думки та маркетингу (ESOMAR), AAPOR (American Association for Public Opinion Research) і WAPOR (World Association for Public Opinion Research). КМІС виконує проекти якісних і кількісних досліджень: за останні роки компанія провела понад 300 фокус-груп, щорічно проводиться 70-80 кількісних досліджень.

Центр Прикладної Антропології – неприбуткова громадська організація, що займається інституціоналізацією соціокультурної антропології в Україні та проводить дослідження спільнот, соціальних процесів та механізмів культурних трансформацій. Застосування «антропологічної оптики» в дослідженнях дозволяє подивитися на суспільне явище з урахуванням культурного контексту, у якому живуть люди, а отже, з’ясувати їхню мотивацію, цінності та стратегії поведінки.

Медіа партнери